بررسی عملکرد سه ساله وزارت ارشاد در «هفت» با حضور وزیر ارشاد+ زمان پخش عبور از ۵۵۰ میلیون دلار؛ «ددپول و ولورین» ۵ روزه توانست پرفروش‌ترین فیلم شود «باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد | همراهی باب همیل با فیلم چهارم انیمیشن اضطراب برای ما فایده دارد؟ | نگاهی به «درون و بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن جهان ساعت میلیاردی سینا مهراد سوژه شد + عکس یک حاشیه دیگر برای «گل یا پوچ» مهران مدیری «گل یا پوچ» مهران مدیری؛ احیای فرهنگ ایرانی فیلم سینمایی وسترن «کوین کاستنر» از کن به ونیز می‌رود رونمایی از فیلم «تدفین» بعد از ۵ سال پیمان جبلی: اقدام رژیم صهیونیستی بزدلانه و ناشی از استیصال بود + ویدئو «ایلیا جستوی قهرمان» ضداسرائیلی‌ترین فیلم در حوزه کودک سیدمحمد کاظمی: تعزیه‌خوانی در مشهد مغفول مانده است سرزمین ویرایش! | گزارشی از روند شکل گیری کتاب «خطه ویراستاران» فهرست نامزدهای اولیه جایزه «بوکر» اعلام شد فیلم‌های سینمایی این هفته تلویزیون با حال و هوای استکبارستیزی (۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پسیانی و کاظم سیاحی دوباره همبازی شدند «جعفر جودتی» صدابردار رادیو درگذشت+ علت فوت صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد | همراهی باب همیل با فیلم چهارم انیمیشن

  • کد خبر: ۲۴۲۵۲۰
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
«باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد | همراهی باب همیل با فیلم چهارم انیمیشن
مارک همیل به «فیلم باب اسفنجی، جستجوی شلوار مکعبی» می‌پیوندد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نیکلودئون در جشن گرفتن بیست و پنج ساله شدن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در کمیک کان امسال در سن دیگو، خبر‌های جدیدی داد.

در این رویداد مارک همیل با حضوری غافلگیرکننده فاش کرد که در چهارمین فیلم باب اسفنجی با عنوان «فیلم باب اسفنجی: جستجوی شلوار مکعبی» که سال ۲۰۲۵ راهی سینما‌ها می‌شود، صداپیشگی هلندی پرنده را ایفا می‌کند. وی از این نقش به عنوان نقشی متفکرانه‌تر و از نظر فکری چالش برانگیزتر یاد کرد.

در این داستان باب اسفنجی پس از پشت سر گذاشتن وظیفه به ظاهر غیرممکن آقای کراب برای دستیابی به یک اسپاتول هیدرودینامیکی به شغل رویایی خود می‌رسد.

در این رویداد صداپیشگان این انیمیشن محبوب شامل تام کنی (باب اسفنجی)، بیل فاگرباکه (پاتریک)، کارولین لارنس (ساندی)، راجر بامپس (اسکایدوارد)، کلنسی براون (آقای کرابس) و آقای لارنس (پلانکتون) روی صحنه رفتند تا در یک میز زنده شرکت کنند.

فاگرباکه که ۲۵ سال بازی در نقش ستاره دریایی کم هوش را انجام داده به تماشاگران گفت: مثل یک مهمانی بزرگ است و من خیلی لذت می‌برم و به کودک ۷ ساله درونم اجازه می‌دهم تا بدود.

منبع: خبر آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->